Продължете към съдържанието
Дете със СОП в синя тениска, което влиза в училище заедно с придружител, заснето в гръб – символ на приобщаващото образование и нуждата от подкрепа.

Дете със СОП – отново на училище, но с придружител

След трудния старт в първи клас, дете със СОП от Русе получава възможност да се върне в училище с придружител. Какво показва този случай за системата на приобщаващо образование?

Тъжно момиче със скрита глава, седнало на пода в празен училищен коридор – символ на изолацията, която често преживяват деца със СОП в образователната система.

Дете със СОП – прието в първи клас и отхвърлено на втория ден

Историята на едно семейство показва колко неподготвена остава образователната система за работа с едно дете със СОП. Какво се случва, когато училището отказва подкрепа?

Изображение с розово-жълт фон, показващо плюшено мече и звезди. Текстът гласи: „Играчките с нова мисия – Всяка играчка носи усмивка на дете в нужда!“, с лого на фондация „Шарени лица“.

„Играчки с нова мисия“ – Стартирахме кампания за дарение на детски играчки

Дарете усмивка с „Играчки с нова мисия“! Фондация „Шарени лица“ започна нова благотворителна инициатива – „Играчките с нова мисия“. Кампанията… Прочетете повече »„Играчки с нова мисия“ – Стартирахме кампания за дарение на детски играчки

building face project copy

Стартираме кампания за набиране на средства за Център „Шарени лица“

Фондация „Шарени лица“ обявява стартирането на набиране на средства с цел обзавеждане и оборудване на центъра си. Тази инициатива е… Прочетете повече »Стартираме кампания за набиране на средства за Център „Шарени лица“